Geplaatst op 13 jan 2005 door maureauOuderenrecepie en afscheid van Siny Woensdagmiddag hadden we onze jaarlijkse receptie voor ouderen in het stadsdeel. De receptie begint om twee uur, maar om Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Delen op LinkedIn (Opent in een nieuw venster) LinkedIn Gerelateerd